Sunday, July 4, 2010

gym ball

saya dah lama berkeinginan untuk membeli gym ball,
sangat teringin terutama lepas beli buku pilates,
tapi, saya tak pernah la pulak p mencari kt kedai gym ball ni,
sebab rasa cam mahal ja,
tapi,
tadi,
masa p ueno,
kawan saya tunjuk kt gym ball ni,
dia kata dia pernah beli,
harga boleh tahan murah la,
360 yen ja,
tak sampai rm16 pon,
saya rasa sangat berbaloi,
jadi,
apa lagi,
dapat la sebijik saiz 55cm,
macam ni la gym ball yang saya beli tu,
yang saya beli tu warna merah,
merah ang-ang,
tapi,
sebelum dapat bola yg bulat sebegini,
penat gak la den mengepam-ngepam nak bagi dia bulat gemuk sebegini,
dah la arahan dalam bahasa jepun yang sepatah haram pon saya tak paham,
hampir 1/2 jam gak la dok godek-godek,

lebih kurang gini la gayanya tadi,
tapi,
sorang-sorang jela godek benda alah ni,
dan sekarang,
bola dah nampak rupa yang sepatutnya,
saya dah mula sibuk,
sibuk mencari video terbaik untuk sesi untuk bersama gym ball ni,

orait,

saya sibuk sekarang,

harap maklum 8)

5 comments:

fiezaradzi said...

wah.. pasni balik msia, lagi bertambah slim le akak ni.. hehhee... rumah tu RM16 jer...nak satu..

naba the mutant said...

Sudah ke arah menjaga kesihatan, spt nihon-jin (^_~)

DrSinga said...

dah bulat lum bola?
dah boing boing lum?
dah kurus lum?
:)

srar said...

kfiza:hehe slim la sangatnya..jumlah masuk > drp yg keluar..hahaha..bola yg rm16 tu..rumah takdak juai rm16..hehh

kna: biasalatu angin rajin..meh kita tengok brapa lama blh bertahan..

drsinga: bola msti la dah bulat..mlm tu jugak pam bagi jadi boing2..pastu buat jadi kerusi..dan sekrg dah kurus.bola tu la kurusnya..tuannya blum g..8)

Anonymous said...

gymball murah punyer mana nk cari kt malaysia ye? leh gtau.. nk beli jgk.. :)