Thursday, July 22, 2010

ada tapi tak ada

pernah tak bila pagi-pagi, buka almari, pastu...

'alamak, takdak baju la nak pakai, takdak tudung la nak pakai..haishh cemana ni'

pernah tak dialog ni berputar-putar dalam kepala korang semua?
pernah tak?
walaupun sebenarnya depan mata tu penuh dengan pelbagai jenis fesyen baju..warna tak yah cerita la..kumpul-kumpul  memang boleh buat pelangi dah..

pernah tak alami situasi macam ni?

ada sapa-sapa yang tak pernah ada perasaan tu? angkat tangan boleh? nak tengok ada berapa ramai orang yang tak normal tu..
8)

6 comments:

suamihanyisterizuki said...

pernah..tiap tiap pagi...ahahaha sebabnye malashh nak iron baju

srar said...

hahaha betoi3..weekend ja mesti kena iron siap2, kalau tak mesti termenung panjangggg la depan almari..

Siti Nurfazilah said...

saye xmcm tu ponnnn...agkt tgn;p

naba the mutant said...

xpernah, tp selalu termenung bila semua basuh takdak sbb longgok xbasuh....hahaha! lani mmg kena selalu basuh sbb mostly stok dh hantaq balik msia....hahaha! tinggai cukup2 utk seminggu...;)

srar said...

ila: tak pernah?? ermm mungkin awak tak dak almari kot! hahhaha..okeh gurau ja..
tak pernah ye? btoi2 tak pernah?? perghh salute la..bagi petua sikit bleh?

srar said...

kna: hahah bab berlonggok tu besa dah..sapa2 pon bila dah angin malas tu kuat sangat..
lani ada stok seminggu ja? perghh gila la boleh bertahan mcm tu..bnyk bula lg tu nk balik..kalau saya mmg tiap2 minggu fikir pasal shoping baju ja..hahahha