Tuesday, February 16, 2010

melompat sambil gelak!


beberapa malam yang lepas, saya seperti biasa akan menjalankan aktiviti melompat-lompat di alam maya...

heehheh

macam buruk ja bunyinya kan..

blog hopping ja pon..

saya terjumpa la blog jahit menjahit yang ini My CrazyArtZone  

teruja betul saya dengan hasil kerja tangan beliau

rasa macam sekarang jugak nak p beli mesin jahit...

ada la satu entry tu..

bukan cerita pasal jahit menjahit

tapi pasal status facebook

status yang pada saya kelakar dan berjaya membuatkan saya terkekek-kekek gelak..

 
hahhaahhhh

ni cuma contoh aja..
ada banyak lagi..

cakap banyak pun tak guna,

jadi pakat-pakat la terjah ke sini ya...

@-@


2 comments:

naba the mutant said...

relax ja....dh cuti2 msia ka?

si.ra said...

dak lg..ala, masa relax tu sentiasa ada ja..hahaha!