Saturday, February 6, 2010

book cafe

minggu lepas saya telah menerima bungkusan ini....

 dari siapa?

huhuhu, pastinya dari 'orang' yang saya sangat sayang...

huhuhu

of coz la dari diri sendiri...

dari diri sendiri melalui servis ini..book cafe

servisnya bagus sekali..

untuk sesiapa yang nak beli buku, nak baca buku tapi malas nak ke kedai buku,

inilah antara alternatif yang anda boleh guna pakai untuk membeli buku-buku yang anda minat


kemas betul balutannya..

sampai susah betul nak buka..

ya, inilah dia...

buku-buku dari PTS publisher



nanti-nanti dah baca,

saya akan kongsikan bersama-sama

harap-harapnya 'nanti' itu tidak lama la ya..


sampai sini dulu untuk n3 kali ni.....

nak mulakan sesi membaca yang pertama...

pastinya dengan 'Fikah Luar Negara' dulu...

8.)



10 comments:

fiezaradzi said...

wah, bagusnye chadik.. rajin membaca.. bagus2..
** bila lah aku nak tanam sifat mbaca balik nih...

srar said...

rajin membeli tu sbenarnya lebih banyak dr rajin membaca! huhuh suka perasaan ada banyak buku..tp bab baca tu slow la skit! hehhh

ayong afzan said...

takpe chadik, benda dh ada depan mata senang capai je. sehari satu muka sebelum tido, lama2 habis.. aku pun kena tanam semangat baca lebih byk buku agama ni. asik bc novel jek ;-)

srar said...

tula riza..harap2nya begitu la..sblm tido tu kalo dpt satu pernggan pon jadilah..huhuu...novel pon okay ja..bnyak ja novel skrg ni yg best2, penuh dgn unsur2 ketuhanan..~aku aim nk bli ktika cinta bertasbih..rasa seronok lepas tgk movi 8)...

ayong afzan said...

Kalo berkesempatan, mai la Pesta Buku kat PWTC bulan 3 ni. Berbaloi membeli buku, sebab byk diskaun..

srar said...

owh tq utk info tu..tp berbaloi ka keluarkan belanja tmbg ke sana semata2 utk kejar diskaun tu..tmbg bas pon dh mahai dh la ni..huhuhu..kalo dh dok kl dah mmg berbaloi2 8)

ayong afzan said...

Chadik mungkin masa pesta buku tu hang ter'datang' KL, boleh la pi. kot la ada plan apa2 ke, conference ke...sekadar berkongsi info :)

srar said...

alright, thanks riza for the info..tula mn tau kan tup2 ter'datang' kl..8)

Siti Nurfazilah said...

huhu..novel yg dibeli thn lepas di borders masih di dlm plastik..xsempat nk belek..(><)

srar said...

ila: huhuhh awk mmg! memang sibuksss! 8)