Sunday, May 30, 2010

anda mampu mngubahnya

saya dapat mesej ni tadi...dari nombor +60128271529

"TAHNIAH"
No. SIMcard Anda t'lah Berjaya Cabutan BERTUAH
(RM17.000,00)
Dr POWER ROOT
No. Siri 112233
Sila Call Office:
012-864 9412
Terima kasih.

~sapa-sapa yang rajin main tepon tu boleh la cuba-cuba tepon nombor di atas tu ya.. untung-untung dapat la RMtujuh belas titik kosong kosong kosong koma kosong kosong tu...

macam-macam cara kan manusia zaman sekarang ni cari makan...

sanggup buat apa saja cara untuk hidup....

jadi, pada kita yang sangat beruntung ni, cukup segala makan minum pakai segala macam ni,

sentiasalah bersyukur dengan apa yang kita...

di samping tu jgn pula lupa untuk berkongsi segala macam nikmat yang kita ada ni dengan orang lain,

dengan orang yang lebih memerlukan...

ingatlah orang yang memerlukan, anda mampu mengubahnya...

heheh tetiba ja..

;)

5 comments:

afendi ariff said...

so waspada lah selalu..

fiezaradzi said...

de gak dapat msg tah pape skg ni.. huuhuu.. macam2 cara org sekarang nih.. lum masuk emel lagi... huhu..
pasal membeli belah online tu, cuba anamiey's closet.. kawan kita punya buss.. hehe

DrSinga said...

kalau2 dikumpulkan...kita dah dapat dekat2 50 ribu....
:)

Siti Nurfazilah said...

tipu je tu kn..xde mende laen depa nk wat..kak sit,kat jepon pon ley dpt msg cmtu eh..kire klu sy msg kak siti pki no dulu smpi la eh?

srar said...

afendi ariff: aah ya, sama2 lah kita berwaspada selalu 8)

kfiza: aah tula..aah lg, dah tau pasal closet tu..tp nmpk cm tuannya bz jer..

DrSinga: wuishhh BANYAK tu..bleh wat bayar duit kereta dah!

ila:aah ya..bleh jer dpt kalo awak msg saya..sampai jer..hari2 dok dpt msg dr hotlink, dr maxis..