Saturday, May 29, 2010

terkini, terbaru, terhebat

salam semua...

berita ini mungkin terkini, terbaru dan terhebat untuk saya sahaja..

tapi, saya tetap nak berkongsi cerita dan pengalaman ini...

cerita apa ya? pengalaman apa ya?

hhahaaha

apa lagi,

membeli belah di alam maya la..

website ini...

AQEELA

serius best,

betul, tak tipu,

boleh dapat lagi murah dari tempat yang saya biasa beli sebelum ini...

ada kemeja labuh juga- dah lama mencari-cari yang ini..

jadi, pada sesiapa kat luar sana yang suka imej begini,

maka sudi-sudikanlah membeli ya...

~saya tolong promote ja benda yang saya rasa bagus

sapa lagi nak beli barang 'muslimah' ni kalau bukan kita kan..

bila lagi nak menyokong barang sendiri kan..

sharing is caring~

[harap-harap posmen kat sini tak bosan la kena datang banyak kali ke rumah saya untuk hantar barang-barang ni..8)]

No comments: