Friday, May 28, 2010

guna jari pun boleh!

saya suka shopping...

tak cukup shopping depan mata, saya shoping secara maya juga..
benda pertama yang saya beli on9 ialah shawl dari kedai gunting...

saya suka selendang yang kedai gunting ni jual; extra besar dan panjang

kemudian saya mula membeli novel, buku-buku dari MPH dan juga dari beberapa pemilik kedai maya yang lain..

pernah jugak beli t-shirt dari sini... 

t-shirt yang dijual disini pada saya sangat selesa...
dah banyak kali dah beli, servis pastinya sangat bagus...

saya dah ada yang ini!! ~memang selesa, kain kapas, ada poket

saya beli yang ini jugak! ~utk mak saya~ mak suka, saya lagiiii suka...

yang ini ...T.E.R.I.N.G.I.N sangat nak jadikannya salah satu koleksi saya, 

C.A.N.T.I.K.C.U.N.C.O.M.E.L

m.e.m.i.k.a.t.t.e.r.p.i.k.a.t

~hehhehh~

senang kan shoping begini, tak yah penat-penat jalan, sesak dengan orang ramai..

guna jari pon boleh utk shoping! 8)

kalau nak tau,

sebelum saya datang jepun ni, saya ada tercari-cari anak tudung yang nipis tapi tak jarang..

banyak dah kedai saya p tapi malangnya tak jumpa apa yang saya nak..

last-last saya jumpa benda yang saya cari tu dari sini, Butik Sunlay..

servis bagus, barang-barang yang dijual juga bagus,

saya baru ja dapat pesanan saya yang terbaru...

hehehe, shawl lagi dan anak tudung lagi..

sebelum2 ni dah beli utk cuba-cuba ja..

bila dah tau best, baru beli lg..

saya suka anak tudung syria sebab nipis tapi tak jarang...

anak tudung syria tu bentuknya gini...

bila kita pakai, akan ada lubang kt atas,

yang tu saya tak minat sangat, jadi saya akan lipat dan jahit bahagian yang berlubang tu supaya anak tudung ni sempurna tutupnya dan yang penting selesa..

so, tak yah risau lagi bila kena tarik tudung ke belakang bila nak semayang..

rambut pastinya akan di tutup dengan sempurna..

kalau malas jahit, boleh ja beli yang dah siap jahit, tapi lebih mahal la sikit sebab fabriknya lebih bagus..

apapun, pada yang dok jauh dari malaysia tapi mencari-mencari benda yang sebegini, maka anda ada alternatif okay...

pesanan saya ni kos penghantarannya dalam rm9 dan sampai dalam masa seminggu aja..

cayalah, sukalah..

terima kasih fara, nanti2 pasti saya akan order lagi...


3 comments:

Unknown said...

kak siti..baju pink tu dah ade dlm wardrobe ke skg?hehehe..cantik2..;)

si.ra said...

belum lg lah ila..dah bnyak beli benda lain dah..so, teringin tu nmpk gaya kekal sebagai teingin jela..mmg cantik kan yg tu..geram betoi tengok.

Unknown said...

xpala..beli lenkali pulak..hopefully ada lg la..huhu..ntah2 design lps ni lg cun..hehe..