Monday, January 25, 2010

mushroom fritter

teringin betul nak makan tenpura cendawan ni...

sedap tu bila celup-celup tepung,

kemudiannya goreng...

rasa mcm isi ayam sikit-sikit.

resepi untuk batter?

tak payah la susah-susah,

pakai saja Tepung Serbaguna Seri Aji extra pedas,

pasti tak mengecewakan..

sementara duduk di Malaysia ni kan,

tak payah la susah-susah buat semua benda,

dah duduk di obersea mcm kak na saya tu, macam emi, macam k.ijan, macam mami,

baru la fikir-fikir perah otak untuk buat semua sendiri-sendiri,

^_^

sebenarnya, saya dah standby dah nak buat cendawan goreng hari tu...

tapi tup-tup cendawan pulak tak ready lagi...


 belum cukup dewasa lagi untuk dikerjakan...

cendawan warna kelabu, gambar pun jadi kelabu (kabur)...

@_@



2 comments:

fiezaradzi said...

jadik penternak cendawan lak ke chadik.. bagus2.. ke saper punye cendawan tu..

*pstt.. cian todin, kena goreng..

srar said...

hahahah,penternak kecil-kecilan ja k.fiza..buat bekalan dapur sndri ja..

*awatnya todin kena goreng??..owh, todin=cendawan e..?..