Sunday, January 31, 2010

apa ada pada jenama

dear kak na,

saya dah dapat beli dah purse yang macam mirza tu,

ala,

yang-gabak-muat letak pasport Malaysia tu,

yang harganya sangat mahal bila ditukarkan dari yen ke RM tu,

yang saya rasa macam tak mampu tapi berkenan sangat nak beli tu..
















made in...... -tak dapat dikenal pasti

brand? -hehhe unidentified

harga? RM10 saja...

hehehh terus la angkat bila harga dah begitu kan..

tak apa la kalau tak ada jenama pun...

huhuh

*_*

7 comments:

Siti Nurfazilah said...

hehe..promotela kedainya kak siti..mesti ramai org nk p bli punyaaa..;)t

fiezaradzi said...

xpe chadik.. kadg2 jenama xpenting pun.. sebab nanti pakai, lama2 rosak jua..(cuma mungkin lebih tahan la..) tpi lau x, tak upaya la nak tukar baru..

srar said...

ila: hehehee promote kedai..?? tak tau nama la..

kfiza: kekadang tu yg tak dak jenama lebih tahan lama dr yg yg berjenama..huhuhu

naba the mutant said...

Dear Ila,

Maaf lambat reply. Kak Na rasa kan, bila sampai T***o nanti, Ila akan beli lagi yang lain.

Jadi, la ni, pakai dulu yang RM10 tu....

Bila lg nak belanja penat lelah diri sendiri study tak berenti2...ahaks!

Kak Na

srar said...

hahahha maybe! tak bleh nak kata tidak!
gerunnya dengaq perkataan 'studi tak berenti2' itu...huhuhuhu apapun, sy dh bersedia dh utk tidur kt lab nanti! ahahha

m***a said...

haha..dtg tokyo nnti mcm2 pilihan ade =)
xpandang dh yg mcm sy punye tu nnti..hehe

srar said...

m***a: hahhah, tp kan, org cakap kan, pandangan pertama tu yg berbisa..takkan ada yg mampu utk menandingi yg pertama itu...huhuhhu