Saturday, February 19, 2011

garam belacan

cadangnya ni nak makan cicah garam belacan la ni..
sekali tak dan nak buat da..buah dah habis dimakan tanpa sedar...hahahahahhah

pisau kak na~ tayang kat tuan kot-kot la tuan dia dah rindu!

cantik kan gambaq ni...hahahah ada kena mengena dengan tajuk ka?

5 comments:

Qays said...

ada buah ni kat sana rupanya...hehe
berapa hinggit sebiji weh?

naba the mutant said...

laa...dok tunggu crita garam belacannya....

p/s: owh! pisau ku!

afendi ariff said...

senang dapat belacan?

srar said...

qays: ada aih bnyk kt supa (supermarket) sedap sgt, aku bleh abiskan sebiji sekali hadap ja! yg ni import dr US..ada yg dr israel..jpun punya takdak rasanya..msia punya lg takdak! harga? hrmm lupa la plak..dlm 300yen gitu kot..oh, buah naga pun ada tau..belimbing besi, oh, buah yg kt rumah aku (buah taktau nama-epal mini kot) yg selalu kita amik cicah garam belacan tu pun ada tau!

srar said...

kna: takdak nak buah buah dah licin!
tq utk pisau itu..heheh

afendi: senang ja, ada jual di halal store 8)