Tuesday, December 15, 2009

selagi boleh tunduk tu tundukla...

apa-apa pun,

bila di atas tu, ingat2 la selalu org di bawah...

bila berjalan tu, pandang-pandangla jugak ke bawah....

bukan apa takut terpijak benda tak sepatutnya...

heehhhh

...

.....

sperti biasa,



bila dh tengok bawah tu nmpak la benda2 ni...




rumput rumpai pun cantik sebenarnya...kan?

jgn la dok asyik pandang awan yg cantik membiru tu aja, sekali sekala tengok la rumput2 menghijau yg selalu kita dok pijak-pijak tu..

~yg tak cantik di mata org lain tak semestinya tak cantik di mata kita~





8 comments:

ibusinga said...

3 leaf clover....
omputeh kata..kalau jumpa 4 leaf clover..boleh wish for anything..nanti comes true..
kita ommelayu...

naba the mutant said...

cantik...jarang2 nak jumpa rumput cam gitu

fiezaradzi said...

comey chadik.. comey.. rumput tu la.. hahaaa..

srar said...

akak dokter: kita ommelayu, islam boleh wish hari2.tak yah tunggu jumpa 4 leaf clover..kan kan kan..^_^'
~sib baik tak jadik omputeh...hehheh

srar said...

kna: aah jarang nk jumpa rumput cam tu..hanya ada di Tokushima! hhehhe

srar said...

kfiza: aah yela yela paham paham...hohoo

arip said...

perghh... pandang pandang alam ini....

srar said...

arip aka todin: biasala, hidup ni perlu pandang2..baru betul2 guna nikmat yg tuhan bg..huhu