Monday, December 7, 2009

Kuramoto Park

salam,

bila godek2 semula koleksi masa bercuti hari tu, jumpa la ngn gmbar2 ni ..





ni pemandangan di Kuramoto Park ..


dr Kuramoto Park itu, bleh nmpak deretan kedai2 ini ...


taman yg ni dekat ngn kuramoto park tu juga .. kat jepun tu bnyak betoi la tamannya ..


pokok ginkgo ni sgt la cantik! daunnya dah kuning mcm emas dah ..
nmpk tak harley davidson tuh ..?? ni la pemiliknya ..


tak dilupai, kaki cik penulis bertemankan daun2 ginkgo yg gugur menyembah bumi ...

hrmm cukupla tu teringat cerita lama2 .. heehhe

harap2 ada lagi peluang utk p lagi Tokushima ..

harap2 juga semoga org kt tokushima tu gembira2 selalu, sihat2 selalu ya .. terutamanya pada pemilik harley tu .. semoga terus tabah ya .. sabaq2 tak lama lagi dh kat situ!

^ - ^


4 comments:

naba the mutant said...

ya cik penulis...nanti boleh mai lagi Tokushima;) atau pemilik Harley boleh pi Tokyo...hahaha!

ibusinga said...

kat sini pun kita ada gingko...
gingko tablets..
to improve memory...
nak???!!
:)

srar said...

semestinya pemilik harley la kena p Tokyo pulak...hahh..
tp kt tokyo tu tempat kediamannya pastinya tak semewah org2 kt tokushima..huhuh....

srar said...

akak dokter: ginkgo tablet?? bagus tu..kalo bleh dpt free nak la..hahha