Friday, February 14, 2014

tokyo di landa salji kali kedua

salam semua,

dah lama saya tak menulis di sini. nasib baik tak lupa password. hehehe
mulanya dah rasa mcm nak delete ja blog ni. tapi tetiba, nani aka neng si mak buyung complain blog tak update la pulak. huhu oklah. untukmu neng. aku update hari ni.

tajuk hari ni ialah salji.

ya, tokyo dilanda salji buat kali kedua tahun ni. kali pertama, sabtu lepas tapi saya takdak di tokyo. rasa sedih masa tu sebab tak dpt nak rasa salji di tokyo. hari ni, tup2 ada lagi. salji turun tak berhenti dari pagi sampai la sekrg dah malam.

meh sini kita layan gambar-gambar ya. iAllah, ini salji terakhir di tokyo buat saya ;)

dari dalam train. masa ni masih renyai-renyai lagi


cantik sangat view ni. tapi camera tak berapa canggih jadi tak terserlah pulak kecantikannya :(


pokok sakura dilimpahi salji :)

pemandangan dalam kampus masa berjalan keluar dari train station ke lab



waktu tengahari keluar sat ke balkoni dan ambik gambar ni.
elok nak masuk semula dalam  bangunan, terserempak dgn sensei. rupanya sensei pun keluar ke balkoni nak ambik gambar gak. hehehe

terus, sensei suruh p duduk kt situ dan ambikkan gambar saya. heheh tak perlu selfie :)

gambar saya? mm tak payah la..selekeh ;)

bangunan tu la tempat saya bertapa hari-hari

susah nak dpt tengok pemandangan mcm ni

basikal dan kereta yang bertemankan salji

pokok maple aka momiji di selimuti salji

sekian, entry berkaitan salji.


iAllah, bertemu lagi ya dlm entry seterusnya yang masih lagi berkaitan salji.





No comments: