Saturday, June 26, 2010

bunga-bunga kehidupan...

salam semua...

hari ni saya nak berkongsi gambar bunga yang ada di kawasan tempat saya hari-hari berjalan, berlari, berangan..


saya sangat suka bunga yg ni..cantik sangat..bunga ni berkelompok macam bola..

yg ni dari bunga yg muda lg..tak pasti lg warna apa bila dh besar..

deretan pokok bunga 'bola'...hehehh lupa la plak nama pokok ni..dh ada org bgtau dh aritu..haish, maafla, hrtu sy pakai otak ikan emas tu yg pendek ingatan tu..


yg ni pon cantik gak..hehhe..tanam sendiri ni..tak sangka berbunga lagi dia..syoknya bila tanam pokok pastu hidup dan berbunga dengan baik..

  ~alhamdulillah, terima kasih ya Allah atas segala peluang dan ruang ni~





2 comments:

naba the mutant said...

cantik rose kuning....rose Ila bagi tu, maaf la...dah kering tp setia dalam bekas pokok atas TV...cuma warna yg berubah....tak tahan melawan musim sejuk....:)

srar said...

aah cantik gak kan ros kuning..selalu tengok merah ja..nx tim nak beli yg merah la pulak buat kwn..tp, bbrapa bln lg dah msejuk..depa2 ni mmg tak leh tahan sejuk ka?