Monday, June 14, 2010

bumiku hijau~

ini projek saya yang terbaru

tak la baru sangat sebenarnya kalo tengok k tarikh pada gambar tu..

boleh teka dak pokok apakah ini..?

dah dapat teka ka?

ni paling terkini...

dah ada banyk dah anak-anak pokok ni..

nak kena cabut dah ni..

pindah ke pasu lain atau buang ja..

sedih plak nak buang bila depa ni dah tumbuh bebanyak cam gini...

tak sangka hidup  juga ya...

lama jugak benih-benih kering ni amik masa untuk tumbuh..

apapun, semoga terus membesar sihat ya~


5 comments:

naba the mutant said...

semoga dapat la rasa hasil tanaman sebelum musim sejuk.....:)

afendi ariff said...

pokok lalang ke ni?
heh!

srar said...

kna: musim sejuk? haishh mcm xdan ja ni...kena letak dlm rumah la nmpk gaya nih..

afendi ariff: lalang? tanam dalam pasu..waw, pencinta lalang betoi ni..

DrSinga said...

'mari kita ke ladang... hoi!!!'

srar said...

hoi hoi! hoi! =)