Saturday, April 17, 2010

lagi-lagi sakura

salam semua...

hari ni saya nak kongsi gamabr-gambar sakura yang saya berjaya rakamkan untuk tahun 2010 ni..

gambar yang di atas ni di ambil dikawasan lab saya, dekat dengan pintu masuk

ni pun kt area lab gak..hamparan kelopak-kelopak sakura

yang ini saya ambil di Denenchofu..
saya ke kesini tujuan utamanya untuk naik bas percuma ke IKEA..
alang-alang sampai tu kan jamu mata la dulu 8)

heheh, asyik-asyik kasut ni ja kan...hahahah, bila pakai kasut ni ja terus teringat nak ambil gambar..bila pakai kasut lain tak dak la pulak keinginan tu..

close view of sakura...

cantik kan..??

sekarang ni dah abis dah sakura..

hujan lebat + angin kuat, jadi kelopak-kelopak bunga dah jatuh bertebaran dah..

daun dah mula tumbuh pada dahan sakura..jadi sekarang yang tinggal hanya pemandangan hijau saja..

~kulihat hijau~


6 comments:

suamihanyisterizuki said...

besh nyer... ;)

naba the mutant said...

bestnyer bole pi ikea!!!!

srar said...

hany: aah best3..

kna: aah bleh p ikea kna...naik bas fre ja..meh arr cni..bleh lepak2 ikea..8)

fiezaradzi said...

bestnye... cantik plak tu.. de bas free? tu pun best.. lau la kt kl ni de camtu.. hehheee

i-Am-m3 said...

kak ila..canteknye sakura..bile nak bwk sy g jepun..hehe

i-Am-m3 said...

kak ila, cantek laa sakura tu..bila nak bawak sy pegi jepun..hehe