Saturday, August 7, 2010

apa nak jadi??

saya bersyukur sangat lahir sebagai seorang muslim.
diajar semua benda hatta menguap pun ada cara.
di sini, di tempat yang rata-rata manusianya tidak beragama,
memang la macam-macam keadaan dapat kita lihat..
antara benda atau perbuatan yang menjengkelkan di mata saya adalah:
menguap tak tutup mulut..
sangat tak suka!
muka cun, hensem tapi bila menguap,
erkkk
lebih kurang gini dah..

pada yang masih tak reti-reti tutup mulut bila menguap tu silalah berubah ya..
kita ni manusia, punya minda, punya akal..
itu yang membezakan kita dengan haiwan!


5 comments:

Siti Nurfazilah said...

btol2..heee..burok sungguh nguap xtutop mulut..nmpk anak tekak..hehe..

naba the mutant said...

mmg besaq la depa tu menguap, dgn kita2 dia boleh telan.....;)

srar said...

ila: tula, sangat buruk..kita yg tengok yg naik malu..rasa mcm nk baling kacang ja masuk mulut!

kna: hahahah..boleh telan aja kalau kita ni tak brapa nk besaq sgt!

fiezaradzi said...

suka dgn post entry ni.. hehhee

srar said...

kfiza: tq tq..tp tak terlawan la ngn post di blog kfiza..siap tutorial segala macam..mantop!