Thursday, March 4, 2010

macam-macam perangai ada....

 
ni la perangai kucing kami di rumah ni..

sesuka hati dia aja nak lepak kt stor makanan ni

dalam bekas bawang lak tu..

sedap-sedap ja dok baring-baring sambil cuci bulu-bulu dia




buat dek ja kat kita ni...

tanpa rasa bersalah pon!!!

nasib baik kucing..

nak berleter lebih-lebih pun tak guna...

hohhhooo



5 comments:

naba the mutant said...

alaaa...biaq pi la dia dok rest sat...

DrSinga said...

bawang perasa kucing...

Siti Nurfazilah said...

waaaaaaaaa...sgt comelll..xtaw kak siti bela kucing..pe nama dia..??dok dlm bekas bawang..huhu

srar said...

kna: rest kat tempat tak sepatutnya..sedap agaknya bau bawang tu kot..

drsinga: belum ada dipasaran lagi bawang-bawang begini 8)

ilah: kucing-kucing kami tidak bernama.. semua panggil miaw saja. hahah

Siti Nurfazilah said...

ooo..miaw..klu panggil miaw semua kucing2 dtgla sebab xda nama spesifik..huhu